Tekbir Müşteri Memnuniyeti Politikasının Temelini "Müşteri Odaklılık" Oluşturur.  Müşteri talep ve beklentileri doğrultusunda süreçlerimizi sürekli iyileştirir ve müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmayı hedefleriz. Müşteri isteklerini daima kaliteli hizmet sunma anlayışımızla ele alırız.

Müşterilerimizden şikayet aldığımız durumda her şikayeti objektif, özenli ve dikkatli bir şekilde inceler ve bu inceleme sonucunda çözüm sunarız. Şikâyet ve öneriler paralelinde de kalıcı iyileştirmeleri süreçlerimizde uygularız.

Müşterilerimizin her türlü geri bildirimi tarafımızdan hediye olarak algılanır.  34 yıllık deneyimimiz ve müşteri odaklı hizmetimizle sahip olduğumuz  tüm kaynakları bu geri bildirimleri "Müşteri Memnuniyeti" ne dönüştürmek üzere kullanırız.
Prepared by  T-Soft E-Commerce.